İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt, okullara kayıt sırasında herhangi bir para almanın söz konusu olamayacağını ifade etti.
Kilis genelinde okul kayıtları devam ederken, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt, kayıt esnasında herhangi bir para alınmaması için tüm okullara genelge gönderildiğini bildirdi. Yasa ve mevzuatta kayıt sırasında para almanın olmadığını vurgulayan Akkurt, yasa ve kanunlara ters davranış sergileyen okul yöneticileri hakkında yasal işlem başlatılacağının altını çizdi.
Akkurt, 2007-2008 eğitim-öğretim yılında usta öğretici olarak görev almak isteyenlerin de başvurularının 20 Ağustos-4 Eylül 2007 tarihleri arasında yapılacağını bildirdi.
Kent Gazetesi









