Akkurt mesajında şu ifadelere yer verdi: “Türkiye Büyük Millet Meclisinin açıldığı gün, bağımsızlığa ulaşma yolunda Türk Ulusu'nun kendi azim ve iradesine inanarak başlattığı var olma mücadelesinin en önemli adımıdır. Bu özel gün, geleceğimizin güvencesi olan çocuklarımıza, gençlerimize, ülkemize ve milletimize kutlu olsun.
Covid-19 tedbirleri kapsamında evimizde kaldığımız bu sürede halkımızı #yüzyıllaryaşa23nisan sloganıyla evlerimizi süslemek, balkonlarımızı bayraklarla donatmak ve 23 Nisan akşamı saat:21.00’de balkonlarımızdan İstiklal Marşımızı okumaya davet ediyorum. Sağlığımız için evlerimizde olmamız bu kutlu günü coşkuyla kutlamaya engel değildir. Geleceğimizin teminatı çocuklarımızın, güzelliklerle dolu bir çocukluk geçirmeleri için sahip oldukları hakların farkındalığı ile daha nice bayramlar yaşayabilmeleri yolunda çabamızı hiç eksik etmeyeceğiz. Şartlar ne olursa olsun, coşkumuzu, neşemizi ve umudumuzu asla kaybetmeyeceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle Gazi Mustafa Kemal ve aziz şehitlerimizi, gazilerimizi; saygı, şükran ve minnetle anıyor, milletimizin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının 100. Yılını en içten dileklerimle kutluyorum.”
(Kilis Postası Haber Merkezi)









