İl Emniyet Müdürlüğü, görevleri esnasında gösterdikleri üstün gayret ve dikkatli çalışmaları neticesi, suç ve suçlularla mücadelede yüksek performans gösteren personele yemekli bir program düzenledi. Polisevi’nde düzenlenen yemek programına, İl Emniyet Müdürü Candemir Özdemir, Asayiş Şube Müdürü Erol Balkesen ile son iki ay içerisinde, kaçak eşya, ruhsatsız silah, uyuşturucu ve uyarıcı madde ile aranan şahısların yakalanmasında üstün performans gösteren, Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı Motosikletli Timlerde (yunuslar) görev yapan 16 personel katıldı. Sohbet havasında geçen yemek programında İl Emniyet Müdürü Candemir Özdemir, katılımcılara gösterdikleri gayret ve fedakarlık nedeniyle teşekkür ederek, bu tür programlarla emeğin ve performansın fark edildiğinin bilinmesini sağlamak istediklerini belirtti. Diğer görevlilere de örnek olması açısından bu tür faaliyetlerin imkanlar ölçüsünde devam edeceğini söyledi. (Kilis Postası Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 12 Kasım 2014 - 15:50
Güncelleme: 15 Kasım 2014 - 12:04
Başarılı Personele Yemek Verildi
Kilis’te İl Emniyet Müdürlüğü tarafından başarılı personeller ödüllendirilmeye devam ediliyor.
Kilis Güncel
12 Kasım 2014 - 15:50
Güncelleme: 15 Kasım 2014 - 12:04
Bu haber 2593 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









