Kiliste, kaçak cep telefonlarının kayıt altına alınma işleminin vatandaşı zora soktuğu gözleniyor. Cep telefonlarını kayıt ettirmek için telefon bayileri önünde saatlerce sıra beklemek zorunda kalan Kilisliler, sıra beklemek bir yana, daha bir çok sorunla karşı karşıya kaldıklarını ifade ediyorlar. Birçok vatandaş, telefonlarının kapanacağı endişesi ile işlerini bırakıp burada sıra beklemek zorunda kaldıklarını, bazı telefonların faturalı olmasına rağmen kayıt dışı gözüktüğünü söyleyerek, Bu konuda çoğumuz mağdur olacağız. Bunun sorumlusu kim olacak dediler. Öte yandan Telekomünikasyon Kurumu tarafından yapılan açıklamaya göre, bazı kaçak telefonların 15 Aralık tarihinden itibaren kapatılmaya başlanacağı ifade edildi.
Bu konuda yeterince bilgisi olmayan ve tedirgin olduğu gözlenen vatandaş ise, telefonun kapanmaması için 5 YTL bedel ile 2 YTL kayıt ücreti ödemek için 13 Aralık akşamına kadar bayi önlerinde uzun kuyruklar oluşturdu.









