Dünya Özürlüler Günü Ziyareti
Vali Süleyman Tapsız, 3 Aralık Dünya Özürlüler Günü dolayısıyla, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Mahmut Kaçarlar ile Özürlüler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneğini kabul etti.
Vali Süleyman Tapsız, Özürlüler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Hasan Baştürk ve dernek üyelerini Valilikte ağırlamaktan büyük bir mutluluk duyduğunu ifade ederek başladığı konuşmasında, özürlülüğün; doğuştan ya da kaza veya uzun süren bir hastalık sonucunda oluşan bedensel, zihinsel, duygusal ve sosyal yeteneklerin kaybı olarak tanımlandığını, sağlık, eğitim, istihdam, sosyal güvenlik ve toplumsal yaşama tam katılım gibi temel sorunlarda özürlü vatandaşlarımız için de büyük fırsat eşitsizlikleri yaşandığını belirtti.
Vali Süleyman Tapsız, 3 Aralık Dünya Özürlüler Günü'nün, özürlülere karşı olan sorumluluklarımızı bir kere daha hatırlattığını, herkesin yapabileceği bir şeyin olduğu gerçeği noktasında neler yapabileceğimizi düşünmemiz için bir vesile olduğunu söyledi.
(KP-Haber Merkezi)
Tahmini okuma suresi: 2 dakika.









