Eğitim-Sen Kilis İl Temsilciliği Başkanı Selcuk Yarar, 2005 yılında eğitime ayrılan %9,57lik payın 2006 yılında %9,5e düşürülmesinin haksızlık olduğunu bildirdi.
Yaşar yaptığı açıklamada, artan öğrenci sayısına rağmen eğitime ayrılan ödeneğin düşürülmesinin endişe verici olduğunu belirterek, Bu anlamda 2006 yılı, eğitim ve bilim emekçileri açısından ne yazık ki yine kayıp bir yıl olacaktır. Öğretmen, okul, derslik, araç-gereç açıkları ve eğitim emekçilerinin yoksulluğu önümüzdeki yıl da tıpkı geçmiş yıllarda olduğu gibi devam edecektir dedi
Kent Gazetesi









