İl Milli Eğitim Müdürü Abdurrahman Sevgili başkanlığında ve Kocabeyli İlkokulu Müdür Yetkili Öğretmeni Ahmet Özcan’ın koordinatörlüğünde yürütülen kitap toplama kampanyası çerçevesinde bugüne kadar çok sayıda kitap toplanırken, projeye en çok kitap bağışlayan Gazi İlkokulu öğrencileri bisiklet ile ödüllendirildi. Kampanyaya en çok kitap bağışlayan Gazi İlkokulu’nun 3 öğrencisi ödül olarak kazandıkları bisikletleri İl Milli Eğitim Müdürü Abdurrahman Sevgili’den aldılar.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Eğitim
Yayınlanma: 18 Nisan 2016 - 14:45
En Çok Kitaba Bisiklet Ödülü!
Kilis’te başlatılan “Kitap Topla Kütüphanesiz Okul Bırakma” projesinde dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi.
Eğitim
18 Nisan 2016 - 14:45
Bu haber 2835 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









