Tüm birimleri yeni binaya taşınan Devlet Hastanesinde sadece diyaliz ünitesi eski binada bırakıldı.
Yaklaşık 3 aydır eski hastane binasında hizmet vermeye devam eden diyaliz ünitesinde 2 doktor ve 4 hemşire çalışıyor. Yeni düzenleme yapılıncaya kadar eski binada bırakılan diyaliz ünitesi için gelen hastalar buraya yönlendiriliyor.
ZORLUK YAŞIYORUZ
Eski binada koruma görevlisi olmadığı için buradaki cihazların ve belgelerini risk altında olduğunu ifade eden diyaliz ünitesindeki doktorlar, Bu durumdan hem biz ve hem de hastalarımız şikâyetçi. Yeni hastanede diyaliz ünitesi yapılması neden unutuldu, bilmiyoruz diye konuşuyorlar.
Kent Gazetesi









