Kilis Amatör Futbol Liginde bu yıl mücadele etmeye başlayan, yeni takımlarımızdan Kilis Sebatspor Başkanı Ahmet Özuymaz, faaliyetleri ilgili bazı açıklamalarda bulundu. Şampiyonluk hedefi ile yola çıktıklarını belirten Özuymaz, Kilisli gençlerimizi alkol, sigara ve diğer kötü alışkanlıklarından kurtarıp, spor faaliyetleri ile meşgul olmalarını sağlamaya çalışıyoruz. İyi bir eğitimin yanında sporcu bir kimlikle de ülkemize yararlı birer fert olarak yetişmelerine yardımcı olmak istiyoruz. Sebatspor olarak futbol dışında basketbol, voleybol ve masa tenisi branşlarında da mücadele ediyoruz. dedi. Kilis Sebatspor antremanı esnasında görüştüğümüz Antrenör Mustafa Akbal da amaçlarının mücadele ettikleri amatör ligde şampiyonluk olduğunu dile getirerek,
Takımımızı daha ileriye götürmek için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Yeni gençlerden kurulu Sebatsporun gayet yetenekli sporculara sahip olduğunu dile getirmek isterim. Yeteneklerini en iyi şekilde değerlendirmeyi hedefliyoruz dedi.









