Müdürlük binasında gerçekleşen kan bağışına İl Müdürü, İl Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri ve personel katıldı. İl Müdürü Songül Kadıoğlu "İl Müdürlüğü olarak her yıl bir kaç defa Türk Kızılay’ına kan bağışında bulunuyoruz. Kan bağışı ile hem kendi bedenimizi daha sağlıklı hale getiriyor hem de ihtiyacı olan hastalara umut oluyoruz. Kan bağışında bulunan bütün çalışanlarımıza teşekkür ederim" dedi.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 08 Ocak 2015 - 10:01
İl Tarım Personeli Kan Bağışında!
Kilis İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü personeli, Türk Kızılay’ına kan bağışında bulundular.
Kilis Güncel
08 Ocak 2015 - 10:01
Bu haber 2013 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









