Türkiye 3. Futbol Ligi 1. Grupta mücadele eden Kilis Belediyespor, Şırnaktan beraberlikle döndü. Geçtiğimiz hafta maç öncesi takım yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, maçın oynanacağı sahanın ağır olması ve futbol için elverişsiz olduğu gündem edilmişti.
Alınan beraberlik sonrasında yapılan açıklamalarda yine bu doğrultuda oldu. Takım yetkilileri, Her ne kadar ağır bir sahada mücadele etmiş olsak da, yine de güzel bir futbol ortaya koyuşumuz takdirle karşılandı dediler.









