
Kilis Belediyespor, Şehir Stadyumunda düzenlenen bir törenle 2007-2008 futbol sezonunu açtı.
Kilis Belediyespor Başkanı Abdulkadir İbibikcan, taraftarlardan kulübe sahip çıkmalarını istedi.
Uyumlu bir yönetim ve sporcu kadrosu oluşturduklarını belirten İbibikcan, Sezona çok iyi hazırlandık. Yaptığımız hazırlık maçları da umudumuzun artmasına vesile oldu. Ligin korkulan takımı olacağız diye konuştu.
Kent Gazetesi









