Türkiye 3. Futbol Ligi 1. Grupta geçtiğimiz haftası 3. sırada tamamlayan Kilis Belediyespor haftasonu deplasmanda Şırnaksporla yapacağı maç için bu akşam Şırnaka hareket edecek.
Şırnak sahasının futbol için elverişli olmadığını ve maç sırasında yeterli güvenlik sağlanmadığı için futbolcuların strese girdiğini ifade eden Kilis Belediyespor Kulübü Başkanı Mahmut Şahin, Buna rağmen 3 puanla Kilise döneceğiz. Bu konuda futbolcularım ve ben azimliyiz dedi.









