Türkiye 3. futbol Ligi 1. Grupta liderliği geçen hafta eline geçiren Kilis Belediyespor, bir haftalık aradan sonra liderliği yine kaybetti. Hafta sonu deplasmanda Erzincansporla karşılaşan Kilis Belediyespor maçtan 3-1 yenik ayrılınca liderlik koltuğundan da oldu.
Kilis Belediyespor Başkanı Mahmut Şahin, maçı ağır baskı altında izlediklerini ifade ederek, Benim ve 2. Başkan arkadaşımız Selim Karanın başına cam bardak atıldı. Maçın hakemi maç süresini 7 dakika uzatarak Erzincansporun galip gelmesi için elinden geleni yaptı diye konuştu.









