Kilis Belediyespor 2007-2008 futbol sezonunu bugün düzenlenecek bir törenle açacak.
Şehir Stadında saat: 16.00da başlayacak olan sezon açılışında taraftarlara yeni sporcular tanıtılacak. Kilis Belediyespor Yönetim Kurulu Başkanı Abdulkadir İbibikcan yaptığı açıklamada, yeni sezonda çıtayı yükseltmeye hedeflediklerini belirterek, İlk hedefimiz ilk üçe girmek olacak diye konuştu.
Kent Gazetesi









