Kilis Belediyesporda teknik direktörlük görevini yürüten Mehmet Polat görevinden istifa ettiğini açıkladı.
Bu sezon içerisinde görevi Oktay Anderoğlundan teslim alan Mehmet Polatın istifası ile birlikte zor bir dönem geçiren Kilis Belediyespor teknik direktörsüz kalmış oldu. 22 Şubat 2009 tarihinde başlayacak grup maçları öncesinde teknik direktörün isitfası ile sarsılan Kilis Belediyesporda belirsizlik sürüyor.
Geriye kalan 13 maçta ligde kalma mücadelesi verecek olan Kilis Belediyespor halen ligin son sırasında yer alıyor.









