Ziyaretçi Bildiriyor:Her Türk vatandaşları gibi O gün de Kilisliler, Fransız komutasındaki lejyoner askerler tarafından işgal edilen topraklarını kurtararak, bizlere armağan etmişlerdir. (Allahın rahmeti hep üzerlerinde olsun.) Bizler ne yaptık........
Çooook şeyler yaptık, çook.. Ne kadar tarihi yerler varsa yıktık, gelecek nesillere bir fotoğrafını bile bırakamadık.
Peki bu olanlar nedir?) Tarıma elverişli yerleri beton binalarla doldurduk(Kilisliler Kilisi yerleşim yeri seçtiklerinde, neden Beşevler, Kalleş veya güney cephesini seçmediler? bugün Kilisin oksijeni Kilisin batısı, yani Kalleş tarafıdır; gidin bakın ne haldedir.) Yıllardan beri Kilis susuzluktan kırılıyor, Atalarım her mahalleye çeşme yapıp o günün şartlarına göre ihtiyaçlarını gidermişlerdir. Kaç çeşme kaldı?
Adına türkü yakan aziz hemşehrim, kalk da bak Kuru Kastel
ne hallerde.
Bu yazı bitmez, daha yazacak o kadar şey var ki, neler neler.........
Mustafa ÇETİNALP-ANKARA









