İncelemeler sırasında Vali Süleyman Tapsız, restorasyon çalışmaları tamamlandığında Evde Sağlık Hizmetleri Birimi Hizmet Binası olarak kullanılacağını belirttiği tarihi binayla ilgili olarak şunları söyledi: “Hayırsever hemşerimiz Mustafa Görpe tarafından bağışlanan tarihi binanın restorasyon çalışmalarına başlandı. Yaklaşık 350 bin TL’ye mal olacak olan tarihi binayı Kilisli Hemşerilerimizin hizmetine 2015’in başında Evde Sağlık Hizmetleri Birimi Hizmet Binası olarak sunacağız. Mustafa Görpe Beyefendiye yapmış olduğu bu bağış dolayısıyla teşekkür ediyorum” İncelemeler sırasında Vali Süleyman Tapsız’a Kamu Hastaneleri Genel Sekreteri İbrahim Halil Topatan ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mustafa Bolat da eşlik etti.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Kültür & Sanat
Yayınlanma: 07 Kasım 2014 - 10:00
Güncelleme: 10 Kasım 2014 - 10:34
Kilis'in Tarihi Binaları Restore Ediliyor
Vali Süleyman Tapsız beraberindeki heyet ile birlikte, restorasyonu yapılmakta olan tarihi Kilis evinde incelemelerde bulundu.
Kültür & Sanat
07 Kasım 2014 - 10:00
Güncelleme: 10 Kasım 2014 - 10:34
Bu haber 2993 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir








