İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Songül Kadıoğlu, “Taze Meyve ve Sebzelerde Hasat Öncesi Pestisit Denetim Programı" kapsamında Kilis’in köylerinde yetiştirilen domates, biber ve üzümlerden numune alınarak laboratuvara gönderildiğini ifade ederek; “Müdürlüğümüzce 2014 yılı Ağustos ayı içerisinde; İlimize bağlı köylerden alınan; Domates, Biber ve Üzüm numuneleri Hatay Gıda Kontrol Laboratuar Müdürlüğüne gönderilmiş olup, sonucunda Müdürlüğümüze gönderilen Muayene ve Analiz Raporlarında; İlimizde yetiştirilen ürünlerde Bitki Koruma İlacı kalıntısına rastlanılmamıştır” dedi.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 05 Eylül 2014 - 09:18
Güncelleme: 08 Eylül 2014 - 13:49
Kilis'in Ürünleri Temiz Çıktı
Kilis’te yetiştirilen domates, biber ve üzümlerde yapılan analizlerde bitki koruma ilacı kalıntısına rastlanmadı.
Kilis Güncel
05 Eylül 2014 - 09:18
Güncelleme: 08 Eylül 2014 - 13:49
Bu haber 2224 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









