Kilis Evi önünde bir araya gelen protokol üyelerine Rektör Güvenç, kampüsteki çevre düzenlemeleri, kasımpatılar ve ekilen diğer çiçekler hakkında bilgi verdi. Daha sonra bu yıl oluşturulan Kilis Kültür Evi’ni gezen Vali Tapsız ve Başkan Kara, Rektör Güvenç’i tebrik ederek Kilis Kültür Evi’ne ilişkin beğenilerini dile getirdiler. Üniversite merkez kampüste kısa bir gezi yapan protokol, daha sonra üniversite kütüphanesini gezdi. Burada öğrencilerin otomasyondan aradıkları kitaplara nasıl ulaştıklarını inceledi. Protokol, kampus içerisinde öğrencilerle de kısa sohbetler gerçekleştirdi. Protokol üyeleri daha sonra Muharrem ayı olması sebebiyle düzenlenen Aşure ikramına katıldı. Aşure günü ile ilgili olarak Rektör Güvenç: “Aşure, İslam inancında Hicri Takvime göre Muharrem ayının onuncu gününde yapılan bir tatlı olmakla beraber o ay süresince aşure yapılarak gelen misafirlere ikram edilmektedir. Bizde geleneksel olarak her yıl aşuremizi yaparak misafirlerimize, öğrencilerimize ve personelimize ikram ediyoruz.” dedi ve tüm İslam aleminin hicri yılbaşını tebrik etti. (Kilis Postası Haber Merkezi)
Eğitim
Yayınlanma: 03 Kasım 2014 - 11:56
Kilis Protokolü Üniversitede Buluştu
Kilis 7 Aralık Üniversitesi bugün aşure dağıtımı programında il protokolü üyelerini ağırladı.
Eğitim
03 Kasım 2014 - 11:56
Bu haber 2365 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









