Yeni eğitim-öğretim yılının başlayacağı 15 Eylül 2014 tarihinden bir hafta önce ders başı yapan okul öncesi ve 1. sınıf öğrencileri, velileri ile birlikte okullarına gelerek ders başı yaptı. Okul ortamı ile ilk kez tanışan minik öğrencilerin anne ve babalarının da en az onlar kadar heyecanlı olduğu gözlendi. Özel Meltem Koleji 1. Sınıf Öğretmeni Fatime Zülal Aydın, bu dönemde öğrencilerinin okul ortamına ve arkadaşlarına en iyi şekilde adepte olması için gereken herşeyin yapılacağını ifade etti.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Eğitim
Yayınlanma: 08 Eylül 2014 - 11:12
Güncelleme: 09 Eylül 2014 - 17:42
Kilis'te 1. Sınıflar Ders Başı Yaptı
Kilis’te anaokulu, 1. ve 5. sınıf öğrencileri için okula uyum eğitimi bugün itibariyle başladı.
Eğitim
08 Eylül 2014 - 11:12
Güncelleme: 09 Eylül 2014 - 17:42
Bu haber 2424 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









