Kilis 7 Aralık Üniversitesi'nde "Fotoğraflarla Kilis" sergisi açıldı.
İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından hazırlanan, Kilis'i Tanıyalım
ve Tanıtalım Projesi kapsamında düzenlenen sergi, Üniversite Sosyal ve Kültürel
Merkez Binasında açıldı. 3 Aralık'ta açılan ve 7 Aralık Cuma günü sona erecek
olan sergi her gün farklı bir akademik birimde sunuluyor. Bugün Fen Edebiyat
Fakültesi'nde düzenlenen sergi yarın Meslek Yüksekokulu'nda gezilebilecek.
Sergide Mevlevihane, Ravanda Kalesi, Şeyh Muhammed Bedevi Türbesi,
Hükümet Konağı, Akıncı Konağı, Neşet Efendi Konağı (Müze Binası) gibi tarihi
yerler; Sokak Sağlıklaştırma Projesi kapsamında aslına uygun şekilde restore
edilen Salih Efendi Sokağı ve Kabaltısı; Kilis'in yöresel yemekleri ve
tatlıları; taş oymacılığı, yemenicilik ve bakırcılığın anlatıldığı fotoğraflar
sergileniyor.
(KP-Haber Merkezi)









