Kiliste İlköğretim Haftası münasebetiyle çeşitli etkinlikler ve törenler düzenleniyor. İlköğretim Haftası nedeniyle bugün Cumhuriyet Alanında bir tören düzenlendi.
Cumhuriyet Alanındaki çelenk sunma törenine, Kilis İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Kilis İl Müdürü Feyzullah Bayındırlı, okul müdür ve öğretmenleri ile öğrenciler katıldı. Atatürk Anıtına çelenk sunulmasının ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşımız okundu.
Alandaki törenin ardından İlköğretim Haftası etkinlikleri, Cemil Çetin İlköğretim Okulunda tertip edilen program ile devam etti.









