İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü’nün girişimleri ile Kilis’e getirilen Çaykur Tırı Kilis Cumhuriyet Meydanı’nda bu sabahtan itibaren bedava çay dağıtımına başladı. İthal çay tüketiminin çok fazla olduğu Kilis’te, vatandaşların bedava dağıtılan Türk çayına bir hayli fazla ilgi gösterdiği dikkatlerden kaçmadı. Cumhuriyet Meydanı’na yerleştirilen masalarda vatandaşlar simit ve çay zevki yaptılar. İl protokolü üyelerinin de ziyaret ettiği Çaykur tırı, 06 Kasım 2014 Perşembe gününe kadar Kilis Cumhuriyet Meydanı’nda bedava çay dağıtımı yaparak Türk çayının lezzet ve kalitesini tanıtmayı amaçlıyor. (Kilis Postası Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 03 Kasım 2014 - 12:22
Güncelleme: 06 Kasım 2014 - 09:20
Kilis'te Karadeniz Rüzgarı Esiyor
Türk çayını tanıtım amacıyla Kilis’e gelen Çay-Kur aracı, Kilislilere 4 gün boyunca bedava çay ikram edecek.
Kilis Güncel
03 Kasım 2014 - 12:22
Güncelleme: 06 Kasım 2014 - 09:20
Bu haber 2539 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









