Spor Toto Süper Lig’in 16. haftasında Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan derbi mücadelesi ev sahibi Galatasaray'ın 2-1’lik lehine sonuçlanmasından sonra Kilis’te Galatasaraylı taraftarlar galibiyet turu attılar.Galatasaray ile Fenerbahçe maçının 90 dakikasının sona ermesinden hemen sonra Cumhuriyet meydanında toplanan Kilisli Galatasaraylı taraftarlar motosiklet ve otomobilleri ile galibiyet turu attılar.Türkiye’de nüfus ortalamasına göre en çok motosikletin bulunduğu Kilis’te, yüzlerce motosiklet sürücüsü konvoy halinde galibiyet turu attı. İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ana kavşaklarda geniş güvenlik önlemi alarak silah atılmasına izin vermedi. Trafikte sıkıntı yaşanmaması için trafik ekipleri, konvoyların caddelere yönlendirilmesini sağladı.
Spor
Yayınlanma: 17 Aralık 2012 - 20:50
Güncelleme: 08 Mayıs 2013 - 12:37
Maçtan Sonra Kilis Turu Attılar
Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanan derbi mücadelesi ev sahibi Galatasaray'ın 2-1’lik lehine sonuçlanmasından sonra Kilis’te Galatasaraylı taraftarlar galibiyet turu attılar.
Spor
17 Aralık 2012 - 20:50
Güncelleme: 08 Mayıs 2013 - 12:37
Bu haber 1724 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









