Spor Genel Müdürlüğü’nce Kilis’te tertip edilen Anadolu Yıldızlar Ligi müsabakasına Kilis’i temsilen Yıldız Kızlar ve Yıldız Erkekler kategorisinden toplam 9 sporcu katıldı.Konuyla ilgili açıklama yapan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Remzi Arkaltı, Spor Genel Müdürlüğü’nün sporun tabana yaygınlaştırılması için birçok projeyi devreye koyduklarını ifade ederek, “Daha fazla müsabakanın yapılması, kulüplere ve milli takımlara alt yapı oluşturulması, Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkez’lerine (TOHM) sporcu kazandırılması, ulusal düzeyde sürdürülebilir yetenek takip sistemi oluşturulması, tüm paydaşlarının sporun gelişimi için işbirliği içerisinde bulunmalarının sağlanması hedefleri doğrultusunda Anadolu Yıldızlar Ligi oluşturulmuştur” dedi.Arkaltı, söz konusu proje kapsamında Kilis’e gelen tüm takımları ağırlamaktan onur duyduklarını dile getirerek, “Umarım misafir illerimizde mutlu kalmışlardır. 2 gün boyunca yapılan Anadolu Yıldızlar Ligi Masa Tenisi Grup yarışmasına katılan tüm illerin (Adıyaman, Gaziantep, Şanlıurfa, Diyarbakır, Batman, Şırnak, Siirt, Hakkari, Mardin, Kilis) sporcularına ve antrenörlerine teşekkür eder, başarılar dilerim” diye konuştu.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Spor
Yayınlanma: 19 Ocak 2015 - 11:12
Güncelleme: 21 Ocak 2015 - 11:55
Masa Tenisi Turnuvası Kilis'te Yapıldı
Anadolu Yıldızlar Ligi Masa Tenisi müsabakaları 17-18 Ocak 2015 tarihleri arasında Kilis’te yapıldı.
Spor
19 Ocak 2015 - 11:12
Güncelleme: 21 Ocak 2015 - 11:55
Bu haber 3255 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









