Kilisin Polateli ilçesinin 2 dönemdir Belediye Başkanlığı görevini üstlenen CHPli Mustafa Polat, yarım kalmış hizmetlerini tamamlamak için yeniden aday olduğunu söyledi.
Belediyenin gelirlerinin olmadığını, sadece İller Bankasından gelen hisselerle görevi yürütmeye çalıştığını kaydeden Polat, şöyle konuştu: Polateli ilçesinde 2 dönemdir Belediye Başkanlığı görevini sürdürüyorum. İlçemin altyapı sorununu,
çevre düzenlemesini ve içme suyu projesini tamamlaşarak ilçe halkının istifadesine sundum. Köy iken ilçe yapılan Polatelinin sorunları elbette çok. Polateli Türkiyenin en küçük ilçesi. Yarım kalan projelerimi tamamlamak için yeniden aday oldum.
Kent Gazetesi





