Kilis Ticaret ve Sanayi Odası (KİTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Özçiloğlu yapmış olduğu açıklamada, Teşvik Yasasının cazip bir yönü bulunmaması nedeniyle Kiliste sanayileşmenin gelişmediğini söyledi. Kilis ekonomisinin gelişmesi yolunda yanlış stratejiler uygulandığını vurgulayan Özçiloğlu, Kiliste sanayi gelişsin diye teşvik yasası kapsamına alındı. Ancak teşvik yasası zaten ölü doğmuştu. Yasa çıkalı aylar oldu ama tek bir yatırım gelmedi. Bir şeyi zorlamakla elde edemezsiniz. Bu durumda Kilisin sanayi konusunda yapacağı çok fazla bir şey yok.
Çünkü burası bir ticaret şehri. Kilis sınır kenti olduğundan beri böyle gelmiş. Bir şey yapılacaksa tarıma dayalı sanayi alanında yapılmalıydı dedi.









