Scada Sistemli İçme Suyu Şebeke Hattı yapım işi ile birlikte toplam 18 bin tonluk üç adet su deposu yapım çalışmaları devam ediyor.Kent merkezinde yapılacak olan yaklaşık 235 kilometrelik Scada Sistemli İçme Suyu Şebeke Hattı çalışmaları şehrin üst bölgelerinde devam ediyor.Çengel su deposu yanına yapılan 5 bin tonluk su deposu inşaatı ve Resul Osman Dağı eteğine yapılan 3 bin tonluk su deposu tamamlandı. İçme suyu arıtma tesisi içerisine yapılan 10 bin tonluk su deposunun ise zemin betonu basıldı, yan duvarlarının betonlama çalışmaları da halen devam ediyor.Yeni yapılan bu üç depo ile birlikte toplam 21 bin 500 tonluk su kapasitesine sahip olunacak, bu da ilimizin kesintisiz 24 saatlik su ihtiyacını karşılayacaktır.Ayrıca Yeniyapan ve Narlıca su isale hattının yenileme çalışmalarının da 7 bin metrelik kısmı da tamamlanmıştır. (İHA)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 19 Aralık 2012 - 20:59
Güncelleme: 08 Mayıs 2013 - 12:37
Scada Çalışmaları Devam Ediyor
Scada Sistemli İçme Suyu Şebeke Hattı yapım işi ile birlikte toplam 18 bin tonluk üç adet su deposu yapım çalışmaları devam ediyor.
Kilis Güncel
19 Aralık 2012 - 20:59
Güncelleme: 08 Mayıs 2013 - 12:37
Bu haber 2004 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









