Ben Almanyada yasayan bir kilisli olarak kilis belediye spor hakkinda cok az bilgi verildiginin kanaatindeyim,ben bir kilis´li olarak helede kilis sporumuzun ligdeki iyi durumundan gurur duyuyorum.
Kilis Spor hakkinda biraz daha genisbilgi verilirse(transfer, futbolcular hakkinda,takim hakkinda) memnun olurum.
Malesef tv lerinde 3.lig hakkinda hic bir vermediginden bu görevin sizlerin üslenmesi gerektigini düsünüyorum.Görevlerinizde basarilar dilerim
SAYGI VE SEVGILERIMLE









