Mikrafonlar karşısında konuşan Stefan Kuntz, "Ermenistan ile beraberlik sonrasında Hırvatistan maçı önem kazandı" dedi.2024 Avrupa Şampiyonası Elemeleri D Grubu 5. maçında Ermenistan ile 1-1 berabere kalan Milli Takımımız Teknik Direktörü Stefan Kuntz, " Yaklaşık 10 pozisyona girdik. Onları gole çeviremedik. Öncelikle ilk devrede oynamak istediğimiz oyunu sahaya yansıttık. İlk devrede eleştireceğim konu pozisyonları gol yapamamamız. Aynı zamanda ilk devrede daha hızlı oynayabileceğimizi ve top kaybı yapmayacağımız üzerinde durduk.İkinci devreye başladığımızda konsantremiz düştü. Golü yediğimizde hataları görmüş olduk. Oyuncularımız elinden gelen her şeyi yaptı. Onları bu konuda eleştiremem. Oyuncu değişikliklerinin de oyuna pozitif yansıdığını düşünüyorum.O yüzden de şans eseri değil, hak ettiğimiz beraberliği aldığımızı düşünüyorum. Biz de üzgünüz üç puanı alamadığımız için. Bunun öz eleştirisini yapacağız. Ekim ayında ki maçlarda işi bitirmeye çalışacağız.'Moral ve mental yapımızı için o beraberliği almamız önemliydi. Kesinlikle çok daha fazlasını elde edebilirdik. İyi bir sonuçta da aynısı olacaktı. Hırvatistan maçı daha bir önem kazandı. Oraya odaklanacağız. Dedi.Stefan Kuntz, maçın tekrar oynanması durumunda aynı kadro ile sahaya çıkıp çıkmayacakları sorusuna ise, 'Mutlaka değişiklikler yapardım. Emin olun aynı oyuncularla bu oyunu oynasak böyle bir oyun olmazdı. Oyuncu seçimini nasıl iyi yapabilirdik'Bu soruları kendime soruyorum. Kalan 3 maçı da kazanmak için çıkacağız. Biz deplasmanda oynadığımız Hırvatistan gibi bir takımdan puan alabileceğimizi gösterip, evimizde Letonya'yı yenmemiz gerekiyor. DediKilisPostası Haber Merkezi
Spor
Yayınlanma: 09 Eylül 2023 - 13:42
Stefan Kuntz'tan Ermanistan Maçı Değerlendirmesi!
Ermenistan ile 1-1 kalınan maçın ardından A Milli Takım Teknik Direktörü Stefan Kuntz, mikrafonlar karşısına geçti.
Spor
09 Eylül 2023 - 13:42
Bu haber 1277 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









