Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde düzenlenen imza törenine Karaman'ın yanı sıra kulüp asbaşkanı Hayrettin Hacısalihoğlu, kulüp genel sekreteri Ömer Sağıroğlu de katıldı.İmza töreninde konuşan Ünal Karaman, "Bu camianın bir parçası olarak bu görevi bana verdikleri için yönetime teşekkür ediyorum. Buraya geldiğim hiçbir dönemde resmi olmadım. Bu takımdaki herkesi kendimden bir parça gördüm. Bu şehrin sevinciyle mutlu oldum. Ağlamam gerektiği zaman ağladım. Bugün gelinen nokta içerisinde başarı da acıyı da hep beraber yaşayacağız. Bu camia, bu taraftarla güzel ve yüce. Güçbirliği yapacağız ve başarılı olmaya çalışacağız. İnşallah hayırlı olur. " dedi. Transfer konusunda temkinli davranacaklarını belirten Ünal Karaman, "Sporda yerli yabancı kavramını hiçbir zaman kullanmadım. Dışarıdan gelen oyuncu milleti ve rengi ne olursa olsun o bizim oyuncumuzdur. Saha içinde kaybettiğinde o acıyı hisseden bir kadro oluşturacağız. Şimdi 1 milyar liralık borçtan bahsediliyor. Kulübün şu andaki durumunda başarı veya başarısızlık varsa, bütün olarak ele almak lazım" diye konuştu. Asbaşkan Hayrettin Hacısalihoğlu ise yeni görevlendirmeyle ilgili olarak, "Fabrika ayarlarına döneceğiz demiyoruz ama eskiden başarılı olan tarzı tavrı oturtmaya, onun üstüne yenilikleri ilave etmeye çalışacağız. Bu anlamda Ünal ve Özkan hocam bu yapının en önemli unsurlarından biri. Elimizde şişkin bir kadro var. Kulübe zarar vermeyecek bir şekilde Trabzonspor'un gerçekleriyle örtüşen, yapılması gereken her şeyi yapacağız." açıklamalarını yaptı.
Spor
Yayınlanma: 30 Mayıs 2018 - 13:05
Güncelleme: 01 Haziran 2018 - 11:53
Trabzonspor'da Ünal Karaman Dönemi
Trabzonspor, teknik direktör Ünal Karaman ile 1 yıllık sözleşme imzaladı.
Spor
30 Mayıs 2018 - 13:05
Güncelleme: 01 Haziran 2018 - 11:53
Bu haber 1307 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









