10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü münasebetiyle verilen yemeğe Kilis’te görev yapan yerel ve ulusal basın mensupları ile Türk Eğitim-Sen Kilis Şubesi Başkanı Osman Boybeyi ve yönetim kurulu üyeleri katıldı. Yemekte konuşan Boybeyi, gazeteciliğin zor meslek olduğunu vurgulayarak “Gazetecilik demokrasinin olmazsa olmazıdır. Sorunların çözümü için gerçeklerin hiçbir baskı olmadan dile getirilmesi zaruridir. Herkesin özgürce düşüncelerini paylaşıldığı bir Türkiye özlemi çekiyoruz” diye konuştu.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 10 Ocak 2015 - 09:15
Türk-Eğitim Sen Basın Mensupları ile Buluştu
Türk Eğitim-Sen Kilis Şubesi Başkanı Osman Boybeyi ve yönetim kurulu üyeleri, basın mensupları ile yemekte bir araya geldi.
Kilis Güncel
10 Ocak 2015 - 09:15
Bu haber 1689 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









