[caption id="attachment_8439" align="alignnone" width="496" caption="mudur_toplanti"]
[/caption]
Vali Odabaş, İlköğretim Müdürleri İle Biraraya Geldi
Vali Yusuf Odabaş, ilki 10/01/2012 tarihinde ortaöğretim müdürleri ile gerçekleşen kahvaltılı değerlendirme toplantısından sonra, bu gün de ilköğretim müdürleri ile kahvaltıda bir araya geldi.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından tertip edilen kahvaltı programında, ilköğretim okullarımızın sorunları ve çözüm yolları konusunda fikir alışverişinde bulunuldu.
Vali Yusuf Odabaş, Yükseköğretime Geçiş ve Lisans Yerleştirme Sınavındaki ilimizin elde ettiği başlarının altını çizerek, aynı başarıyı Ortaöğretime Geçiş Sınavında da görmek istediğini belirtti.
Vali Yusuf Odabaş, kaliteli özgür düşünceye sahip özgüveni yüksek bireyler yetiştirmenin temelinin ilköğretimdeki verilen eğitimin olduğunu ve bu anlamda ilköğretim müdürlerinin birer eğitim lideri olarak çok çalışması gerektiğini söyledi.
Vali Odabaş, eğitimde okul-öğrenci ve veli işbirliğinin her zaman yüksek düzeyde tutulmasının kaliteyi arttıracağının altını çizdi.
Tüm okulların olduğu gibi ilköğretim okulların da istek ve taleplerini dikkate alacakları ve değerlendireceklerini belirten Vali Odabaş, bu toplantıyı tertipleyen İl Milli Eğitim Müdürlüğü personeline teşekkür ederek, bu ekip ruhunun ve birlikteliğin devam etmesi hususunun anlam ve önemini belirtti. Kahvaltı iyi dilek ve temennilerle sona erdi.
[/caption]Vali Odabaş, İlköğretim Müdürleri İle Biraraya Geldi
Vali Yusuf Odabaş, ilki 10/01/2012 tarihinde ortaöğretim müdürleri ile gerçekleşen kahvaltılı değerlendirme toplantısından sonra, bu gün de ilköğretim müdürleri ile kahvaltıda bir araya geldi.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından tertip edilen kahvaltı programında, ilköğretim okullarımızın sorunları ve çözüm yolları konusunda fikir alışverişinde bulunuldu.
Vali Yusuf Odabaş, Yükseköğretime Geçiş ve Lisans Yerleştirme Sınavındaki ilimizin elde ettiği başlarının altını çizerek, aynı başarıyı Ortaöğretime Geçiş Sınavında da görmek istediğini belirtti.
Vali Yusuf Odabaş, kaliteli özgür düşünceye sahip özgüveni yüksek bireyler yetiştirmenin temelinin ilköğretimdeki verilen eğitimin olduğunu ve bu anlamda ilköğretim müdürlerinin birer eğitim lideri olarak çok çalışması gerektiğini söyledi.
Vali Odabaş, eğitimde okul-öğrenci ve veli işbirliğinin her zaman yüksek düzeyde tutulmasının kaliteyi arttıracağının altını çizdi.
Tüm okulların olduğu gibi ilköğretim okulların da istek ve taleplerini dikkate alacakları ve değerlendireceklerini belirten Vali Odabaş, bu toplantıyı tertipleyen İl Milli Eğitim Müdürlüğü personeline teşekkür ederek, bu ekip ruhunun ve birlikteliğin devam etmesi hususunun anlam ve önemini belirtti. Kahvaltı iyi dilek ve temennilerle sona erdi.









