[caption id="attachment_5952" align="alignnone" width="496" caption="vali_odabas"]
[/caption]
Vali Odabaş?ın Yarıyıl Tatili Açıklaması
Kilis Valisi Yusuf Odabaş, 20 Ocak 2012 tarihi itibariyle öğrenci ve öğretmenlerin yarıyıl tatiline girmesi üzerine bir basın açıklaması yaptı:
?2011-2012 eğitim-öğretim yılının ilk yarısını tamamlamış bulunuyoruz. Öğrencilerimiz, yarıyı1 boyunca gece gündüz demeden derslerine çalışarak, karnelerini aldılar. İlimizde eğitim veren okullardan bu dönem sonu itibariyle; 2272 okulöncesi, 22820 ilköğretim öğrencisi, 7025 ortaöğretim öğrencisi ile Van ilinden ilimize gelen 35 misafir öğrenci olmak üzere toplam 32.117 öğrenci karnelerini almıştır.
Çocuğun karnesi şüphesiz çocuğun olduğu kadar, anne baba için de eksikleri gösteren bilgidir. Karnedeki başarı veya başarısızlıklar sadece öğrencinin değildir. Velilere buradan sesleniyorum. Kötü karne getiren çocuğunuza asla kızmayın, suçlamayın. Başarısız olan öğrencileri başka öğrenciler ile kıyaslamayın, rencide edici sözler söylemeyin. Öğrencilerimizin büyük bölümü elinden geleni yaptı. Bu tatil sürecini iyi çalışarak değerlendirirlerse ikinci dönem başarılı olabilirler.
Öğrencilerimiz yıl boyu sadece ders çalışmadılar, çok farklı çalışmalar da yaptılar. Çeşitli sportif aktiviteler, çeşitli yarışmalar ve eğlence programlarına katıldılar. Öğretmen ve velilerimiz, çocuklarımıza en iyi şekilde eğitim verilmesi için birlikte çalıştılar. Tüm eğitim çalışanlarını ve velilerimizi buradan kutluyorum.
İlimizde eğitimin iyi durumda olduğunu düşünüyorum. Belki daha iyi imkânlar sağlanabilir. Başarımızda ortada. Geçen yıl LYS?de Türkiye birincisi olduk. Daha iyi olmamız için yöneticilerimiz başta olmak üzere tüm eğitim çalışanları ve velilerimizle bir bütün olarak elimizden geleni hep beraber yapmamız gerekiyor. Amacımız ilimizin eğitim çıtasını daima en üst seviyelerde tutmaktır.
Eğitimcilerimizi ve velilerimizi, eğitime vermiş oldukları katkılardan dolayı kutluyor, tüm öğrencilerimizin yarıyıl tatillerini mutlu bir şekilde geçirmelerini diliyorum.?
[/caption]Vali Odabaş?ın Yarıyıl Tatili Açıklaması
Kilis Valisi Yusuf Odabaş, 20 Ocak 2012 tarihi itibariyle öğrenci ve öğretmenlerin yarıyıl tatiline girmesi üzerine bir basın açıklaması yaptı:
?2011-2012 eğitim-öğretim yılının ilk yarısını tamamlamış bulunuyoruz. Öğrencilerimiz, yarıyı1 boyunca gece gündüz demeden derslerine çalışarak, karnelerini aldılar. İlimizde eğitim veren okullardan bu dönem sonu itibariyle; 2272 okulöncesi, 22820 ilköğretim öğrencisi, 7025 ortaöğretim öğrencisi ile Van ilinden ilimize gelen 35 misafir öğrenci olmak üzere toplam 32.117 öğrenci karnelerini almıştır.
Çocuğun karnesi şüphesiz çocuğun olduğu kadar, anne baba için de eksikleri gösteren bilgidir. Karnedeki başarı veya başarısızlıklar sadece öğrencinin değildir. Velilere buradan sesleniyorum. Kötü karne getiren çocuğunuza asla kızmayın, suçlamayın. Başarısız olan öğrencileri başka öğrenciler ile kıyaslamayın, rencide edici sözler söylemeyin. Öğrencilerimizin büyük bölümü elinden geleni yaptı. Bu tatil sürecini iyi çalışarak değerlendirirlerse ikinci dönem başarılı olabilirler.
Öğrencilerimiz yıl boyu sadece ders çalışmadılar, çok farklı çalışmalar da yaptılar. Çeşitli sportif aktiviteler, çeşitli yarışmalar ve eğlence programlarına katıldılar. Öğretmen ve velilerimiz, çocuklarımıza en iyi şekilde eğitim verilmesi için birlikte çalıştılar. Tüm eğitim çalışanlarını ve velilerimizi buradan kutluyorum.
İlimizde eğitimin iyi durumda olduğunu düşünüyorum. Belki daha iyi imkânlar sağlanabilir. Başarımızda ortada. Geçen yıl LYS?de Türkiye birincisi olduk. Daha iyi olmamız için yöneticilerimiz başta olmak üzere tüm eğitim çalışanları ve velilerimizle bir bütün olarak elimizden geleni hep beraber yapmamız gerekiyor. Amacımız ilimizin eğitim çıtasını daima en üst seviyelerde tutmaktır.
Eğitimcilerimizi ve velilerimizi, eğitime vermiş oldukları katkılardan dolayı kutluyor, tüm öğrencilerimizin yarıyıl tatillerini mutlu bir şekilde geçirmelerini diliyorum.?








