Kilis Valisi Recep SOYTÜRK, 16 Haziran'da biten 2022-23 Eğitim Öğretim hayatının son karnesini vermek üzere Toki Ortaokulu'na gitti. Çocuklara karne dağıtarak öğrencilerin sevinçlerini paylaşan SOYTÜRK, öğrencilere güzel mesajlarda bulundu.Vali Soytürk yaptığı açıklamada; İlimizde huzur ve güven ortamı içerisinde zorlu bir maratonun ardından bir eğitim ve öğretim yılının daha geride kaldığını belirterek, emeği geçen öğretmenlere ve velilere teşekkürlerini iletti.Öğrencilere güzelce dinlenip tatilin keyfini çıkartmalarını tavsiye eden Vali Soytürk, boş zamanlarda kitap okumayı unutmamaları gerektiğini söyledi.Öğrenciler daha sonra Vali Soytürk ile birlikte karneleriyle hatıra fotoğrafı çektirdiler.KilisPostası Haber Merkezi
Eğitim
Yayınlanma: 16 Haziran 2023 - 14:14
Güncelleme: 16 Haziran 2023 - 15:54
Vali Soytürk, Öğrencilerle Karne Sevincini Paylaştı
Kilis Valisi Recep SOYTÜRK, öğrencilere karne dağıtarak öğrencilerin mutluluğunu paylaştı.
Eğitim
16 Haziran 2023 - 14:14
Güncelleme: 16 Haziran 2023 - 15:54
Bu haber 1593 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









