24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle; İlimizde yapılacak kutlama programı açıklandı. Programa göre ilk tören, 24 Kasım 2005 Perşembe günü saat 09.30da Atatürk Anıtına çelenk sunma töreni ile başlayacak, saat 10.00da Nedim Ökmen Anadolu Öğretmen Lisesinde yapılacak etkinliklerle devam edecektir.
Nedim Ökmen Anadolu Öğretmen Lisesindeki program, saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunması ile başlayacaktır. Milli Eğitim Bakanı Hüseyin ÇELİKin kutlama mesajının okunmasının ardından günün anlam ve önemine dair konuşmalara geçilecektir.
İlköğretim ve ortaöğretim öğrencileri arasında düzenlenen resim, şiir ve kompozisyon yarışmalarında dereceye girenlere ödülleri verilecektir. Halk Eğitim Merkezi sanat müziği korosu konserinin ardından Öğretmen konulu resim sergisinin gezilmesi ve törene katılan öğretmenlere ikramda bulunulması ile program sona erecektir.
Kilis Postası olarak tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Gününü kutlar, yaşamlarında üstün başarılar dileriz.









