Kilis Devlet Hastanesinde hafta başından bu yana kaloriferlerin yanmaması sebebiyle, hastaların zor durumda kaldığı belirtiliyor. Yakıtın tükenmesi nedeniyle, 02 Ocak 2006 Pazartesi tarihinden itibaren kaloriferlerin yanmadığı hastanede bazı hasta yakınlarının, hastalarını hastaneden çıkarıp, evlerine götürdükleri ifade ediliyor.
Hastanede kalan bazı hastaların ise ısınmak için elektrikli soba kullandıkları gözlenirken, hastane yetkililerinin kaloriferler yanacak açıklamalarına karşın kaloriferlerin halen çalışmıyor olmasının, hastaları zor duruma soktuğu bildiriliyor.









