
Kilisli işadamlarından Mehmet Menekşe, kendi eliyle dokuduğu şalı Gaziantep Müzesine bağışladı.
Paha biçilmez şalı Kilisin ünlü sarı pamuğundan dokuyarak hazırladığını belirten Mehmet Menekşe,
Şalın dokunması tam 3 yılımı aldı. 1948 yılından beri özenle koruyarak sakladım. Şalı Kiliste bir kuruma bağışlamak istedim. Ancak hiçbir yetkiliden olumlu bir yanıt alamadım. Sonunda Gaziantep Müzesi gerekli ilgiyi gösterdi. Bu eşsiz el dokuması şal şimdi Gaziantep Müzesinde bulunmaktadır dedi.
(KENT HABER MERKEZİ)








