Türkiye Futbol Federasyonu BAL ligi 4. grupta mücadele eden Kilis Belediyespor 12. maçında kendi evinde grubun lideri Payas Belediye 1975 ile karşlaştı.Bugün (23 Aralık Pazar) Kilis Şehir Stadı’nda oynanan karşılaşma saat 13.30’da başladı. Karşılaşmayı Şanlıurfa bölgesi hakemlerinden Mikail Cihangir yönetti.Temsilcimiz ligde oynadığı son 4 karşılaşmayı da kazanarak üst sıralara doğru tırmanışa geçmişti. Kilis Belediyespor bu maçtan da galibiyetle ayrılarak galibiyet serisine devam etmek istiyordu.Günlerdir yağan yağmur sebebiyle neredeyse balçık deryasında ve kapalı bir havada oynanan karşılaşmada her iki takımda sahanın izin verdiği ölçüde açık futbol oynamaya çalıştı. 90 dakika iki takımında karşılıklı atakları ile geçti. Uzatma dakikalarında ise yedek kulübüsünden oyuna mudahele etmeye açılışan Kilis Belediyesporlu bir futbolcu kırmızı kart yiyerek soyunma odasına gönderildi.Liderliğini az gol yemesine borçlu olan Payas Belediye'ye gol atamayan Kilis Belediyespor bu maça kadar grupta en fazla gol atan 2. takım olan lider Payas Belediye'nin de gol atmasına izin vermeyince karşılaşma 0-0 beraberlikle sonuçlandı.Bu sonuçla birlikte beraberlik sayısını 2'ye çıkaran Kilis Belediyespor şu ana kadar oynadığı 12 maçta 2 beraberliğin yanında 7 galibiyet ve 3 mağlubiyetle 23 puan topladı. Grupta temsilcimizle birlikte 23 puana sahip Şahinbey Belediyespor ve Kadirlispor'un averajlarının daha iyi olmasından dolayı takımımız 6. sıraya geriledi. Payas Belediye 1975 ise aldığı bu beraberlik ile aynı zamanda yenilgisiz lider ünvanını korumayı da bildi.(KP Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 23 Aralık 2012 - 15:35
Güncelleme: 08 Mayıs 2013 - 12:37
Galibiyet Serisine Payas'la Ara Verdik
Temsilcimiz ligde oynadığı son 4 karşılaşmayı da kazanarak üst sıralara doğru tırmanışa geçmişti. Bu galibiyet serisine grup lideri Payas Belediye "dur" dedi
Kilis Güncel
23 Aralık 2012 - 15:35
Güncelleme: 08 Mayıs 2013 - 12:37
Bu haber 1767 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









