23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle Cumhuriyet Meydanındaki Atatürk Anıtı önünde kısa bir kutlama programı ve çelenk sunumu yapıldı.
Törene Kilis Valisi Recep Soytürk, Kilis Belediye Başkanı Av. Mehmet Abdi Bulut, Kilis İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt ve az sayıda protokol üyesi katıldı.
İl Milli Eğitim Müdürü Emin Akkurt tarafından, Cumhuriyet Meydanı'nda bulunan Atatürk Anıtına çelenk sunulmasının ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla tören sona erdi.
Tören esnasında tüm protokol üyelerinin maskeli olduğu ve sosyal mesafe kuralına uyduğu dikkatlerden kaçmadı.
(Kilis Postası Haber Merkezi)









