Soğuk kış günlerinde camiye giden vatandaşlar, camilerin çok soğuk olduğundan dert yanıyorlar. Bazı camilerin sadece bir klima ile ısıtılmaya çalışıldığını dile getiren vatandaşlar, “Bu klimalar çok geç çalıştırılıyor. Camiler sıcak ve ferah olması gereken ibadethanelerdir” diyerek yetkilileri göreve çağırıyorlar.Özellikle yeni restore edilen bazı camilerde kurulan klima sistemlerinin, camiyi ısıtmada yetersiz kaldığı gözleniyor.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 16 Ocak 2015 - 12:48
Güncelleme: 20 Ocak 2015 - 09:31
Kilis'te Camiler Neden Isınmıyor?
Kilis’te bazı camilerin çok soğuk olduğu noktasında vatandaşların şikayetçi olduğu dikkat çekiyor.
Kilis Güncel
16 Ocak 2015 - 12:48
Güncelleme: 20 Ocak 2015 - 09:31
Bu haber 2869 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









