Kilisteki et satışlarında, Kurban Bayramının üstünden bir hayli zaman geçmesine rağmen halen bir hareketlenme olmaması, kasap esnafını kara kara düşündürüyor.
Kurban Bayramı sonrasındaki bir aylık zamanda et satışlarındaki düşüşün normal olduğunu ifade eden bazı kasaplar, Kurban Bayramı geçeli çok oldu. Ama satışlarımızda halen bir yükselme yok diyerek şikayetlerini dile getiriyorlar. Kiliste etin kilogram fiyatına gelen 1 TLlik zammın ise satışları bu derece etkilemeyeceği belirtiliyor.
Vatandaşların kurban etlerini halen tüketmeye devam ettiğini beliten esnaflar, bu durumun işlerini daha da düşürdüğünü dile getirirken, Kilislilerin daha az et tüketmeye başladıklarını önemle vurguluyorlar.









