Kilisin şehir girişindeki çift şeritli yolun, kilit taşı döşeme çalışmalarının tam bir problem yumağı haline geldiği gözleniyor. Uzun zamandır döşeme işlemi sona erdirilemeyen yolun birçok noktasında çökmeler ve bozulmalar meydana geldiği de dikkatlerden kaçmıyor. Yolun bazı noktalardaki çökmelerin bir hayli büyük olması nedeniyle, çöken bölümlerin yerinden sökülüp tekrar taş döşenmesi, akıllara yeni yapılan bir yolun bu kadar çabuk neden tahrip olduğu sorusunu getiriyor. Uzun zamandır yolun bitmesini bekleyen vatandaş ise, çok sık kullandıkları bir yolda böyle sıkıntılar yaşanmasına tepkiyle yaklaşıyor. Çalışmalar nedeniyle tek şeritten verilen trafiğin, yoğunluk nedeni ile bir hayli tehlike arz ettiği ve bazen kazalar meydana geldiği bildiriliyor.
Tepkilerini dile getiren birçok vatandaş, bazı sıkıntılarını dile getirerek, --- Arabamızla giderken çukurlu bir yolda gidiyormuş gibi oluyoruz. Asfalt olarak kalsa bundan daha iyiydi. Rahim K. ---Evimize gidip geldiğimiz yolda aylardır çalışma var bir türlü bitmedi bu yol. Ne zaman bitirecekler? Tufan Y. ---Trafik çok tehlikeli bir hale geldi yolda. Araçların nereden çıkacağı belli değil. Zaten gecede ışıklı trafik işaretleri olmadığı için bazen nereden gideceğimizi şaşırıyoruz. Adnan T. dediler.









