Konu ile ilgili olarak bir açıklama yapan Halk Sağlığı Laboratuar Müdürü Sinan Eğdemir, “Bilindiği üzere Halk Sağlığı Müdürlüğümüze bağlı faaliyet gösteren Halk Sağlığı Laboratuarımız, içme-kullanma suları denetim izlenmesi numunelerinin mikrobiyolojik analizlerinde L2 tipinde olduğundan Halk Sağlığı Laboratuarımızın geliştirilmesi,kapasitelerinin arttırılması ve analizlerin en kısa sürede yapılabilmesi için refarans İlimiz olan Adana L1 tipi Halk sağlığı laboratuarına başvurarak denetim izlenmesi mikrobiyolojik analiz yetkisi almayı talep etmiştir. 23.01.2015 tarihinde yapılan denetim sonucunda,İçme-kullanma suları denetim izlemesi numunelerinin mikrobiyolojik analizlerinin yapma yetkisi uygun görülmüş ve gerekli denetim yapma yetkisi laboratuarımıza verilmiştir” dedi.Bundan sonraki vizyonlarını, daha geniş kapsamlı analizler ile kaliteli ve etkin hizmet vermek olarak tanımlayan Eğdemir, laboratuarın bu aşamaya gelmesinde emeği geçen herkese teşekkür ettiğini belirtti. (Kilis Postası Haber Merkezi)
Sağlık
Yayınlanma: 26 Ocak 2015 - 17:09
Güncelleme: 28 Ocak 2015 - 16:12
Mikrobiyolojik Analizler Yapılacak
Kilis Halk Sağlığı Laboratuar’ına Mikrobiyolojik analizler yapma yetkisi verildi.
Sağlık
26 Ocak 2015 - 17:09
Güncelleme: 28 Ocak 2015 - 16:12
Bu haber 3933 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









