14 Eylül Perşembe günü Kilis Belediye binasının "Temiz Şehir Kilis" kampayası kapmasında Temizlik işleri Müdürlüğüne yeni alınan aracın tanıtımı yapıldı.Bu törende konuşan Kilis Belediye Başkanı Servet Ramazan,"İlimizdeki Suriyeli nüfus ve deprem sonrası gerçekleşen göç sebebiyle günlük 340 ton çöp toplamaktayız. Bu sebeple çalışmalarımızı her geçen gün artırıyor ve ekiplerimizin sürekli sahada olmasını sağlıyoruz.Bugün de “Temiz Şehir Kilis” kampanyası kapsamında; belediyemiz bütçesinden Temizlik İşleri Müdürlüğümüze 2.300.000₺ değerinde 7m³ çöp toplama aracı, UNDP’den (Birleşmiş Milletler Kalkınma Ajansı) hibe olarak ise 1.400.000₺ değerinde 3 m³çöp taksi mini damper ve 1.600.000₺ değerinde 200 adet 800 litrelik çöp konteyneri kazandırıyoruz.Bu araçlarla birlikte Temizlik İşleri Müdürlüğümüz toplamda 45 araçla hizmet vermektedir.
Bu araçların belediyemize kazandırılmasında emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Daha temiz bir Kilis için el birliğiyle çalışmaya devam edeceğiz." Dedi.KilisPostası Haber Merkezi
Bu araçların belediyemize kazandırılmasında emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Daha temiz bir Kilis için el birliğiyle çalışmaya devam edeceğiz." Dedi.KilisPostası Haber Merkezi









