Kiliste yüksek öğrenimlerini devam ettiren üniversite öğrencileri arasında yaptığımız röportajlarda, öğrenciler, Kiliste boş vakitlerini değerlendirmek için gidebilecekleri bir sinema bulunmamasından şikayetçi olduklarını dile getiriyorlar. Vizyona giren yabancı ve özellikle yerli filmleri izleyebilmek için hafta sonları Gaziantepe gitmek zorunda kaldıklarını belirten öğrenciler, Gaziantepe gitmek biz öğrenciler için büyük maddi külfet oluşturuyor. Ayrıca gidip gelmek zaman açısından da bizi sıkıntıya sokuyor. Kilisli arkadaşlarımız ve hocalarımızdan öğrendiğimize göre eskiden Kiliste 7-8 adet sinema varmış. Şimdi ise bir tane bile yok dediler. Kiliste sinema olmaması nedeniyle, bazı zamanlarda fakültelerin anfilerinde sinema günleri düzenlediklerini vurgulayan öğrenciler, Bu şekilde arkadaşlarımızla beraberce sinema izleme ihtiyacımızı gideriyoruz. Bu nedenle Kilise acilen bir sinema kazandırılmasını istiyoruz dediler.
Röportaj: Ahmet Benlioğlu









