Yangının, Kilis Devlet Hastanesi çatısının onarımı ve izolasyon çalışmaları esnasında çıktığı ifade edilen açıklamada şu bilgilere yer verildi: “Kilis Devlet Hastanesi çatısının onarımı ve izolasyon çalışmaları esnasında, saat 16:00 sularında yangın meydana gelmiştir. Kilis Belediyesi itfaiye ekipleri tarafından yapılan söndürme çalışmaları sonucunda çatıda meydana gelen yangın tamamen söndürülmüştür. Söndürme çalışmaları sırasında yoğun bakım ünitesinde yatan (17) hastanın tamamı Gaziantep Devlet Hastanesine sevk edilmiştir. Öte yandan kliniklerde yatan (118) hasta başarılı şekilde tahliye edilmiştir. Yangından kaynaklanan herhangi bir ölüm ya da yaralanma yakası meydana gelmemiş olup; konuyla ilgili adli ve idari tahkikat başlatılmıştır.”(Kilis Postası Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 02 Eylül 2014 - 17:52
Güncelleme: 05 Eylül 2014 - 09:18
Valilik Yangın Hakkında Açıklama Yaptı
Kilis Valiliği, Kilis Devlet Hastanesi’ndeki yangının çıkış sebebi ve sonrasında yaşanan olaylar ile ilgili olarak bir basın açıklaması yaptı.
Kilis Güncel
02 Eylül 2014 - 17:52
Güncelleme: 05 Eylül 2014 - 09:18
Bu haber 2090 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









