Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından düzenlenen ve 7 takımın katıldığı grupta dün Ürgüpspor’la yapılan karşılaşmayı üniversite Spor Kulübü voleybol takımı 3 -1 kazandı. Türkiye Voleybol Ligi 4. grupta mücadele eden takım sporcuları, Rektör Prof. Dr. İsmail Güvenç’e de nezaket ziyaretinde bulundular. Ziyarette Rektör Güvenç’le hatıra fotoğrafı çektiren voleybolcular, hedeflerinin grupta ilk üçe girerek play off’a kalmak olduğunu belirttiler. Ziyarette Rektör Prof. Dr. İsmail Güvenç’e üniversite voleybol takımının bir forması da armağan edildi.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Spor
Yayınlanma: 03 Kasım 2014 - 12:28
Güncelleme: 06 Kasım 2014 - 09:20
Voleybolda Hedef Play Off
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Spor Kulübü voleybol takımı, hafta sonu Ürgüpsporla karşılaştı.
Spor
03 Kasım 2014 - 12:28
Güncelleme: 06 Kasım 2014 - 09:20
Bu haber 2436 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









