Bir okuyucumuzun Kutlu Doğum Haftası Etkinlikleri Çerçevesinde Paygamberimiz Hz. Muhammed ( S.a.v.) 'e yazdığı mektup:
Alemlerin Sevgilisi Canım Peygamberim!
Seni görmek tanımak isterdim ama olmadı göremedim. Ancak seni öğrendiklerimle tanıyorum ve Allah `a şükrediyorum. Çok zor bir dönemde dünyaya teşrif ettiniz alemlere rahmet, gönüllere taht kurdunuz. Yetimin babası, güçsüzün koruyucusu, insanlığın rehberi oldunuz. Cahiliye dönemi karanlıktı. Kız çocukları diri diri toprağa gömülüyor, insanlar mal gibi alınıp satılıyor, kadına hiç değer verilmiyordu.İnsanlık sizinle değer buldu Bütün kainat seviniyordu.Kainatın efendisi,göklerin resulü gelmişti.Allah-u Teâlâ "Sen olmasan alemleri yaratmazdım buyuruyordu".Dünyaya gelmen ne büyük bir sevinçti Ya Resulallah.
Ama şimdi sen yoksun. Yetimin hakkı yeniyor.Sokak kaldırımlarında ağlayan biçare çocukların başını okşayan yok.Aksine her geçen bir tekme atıyor!Ya Resulallah sen "Sizin en hayırlınız Kur'an'ı öğrenip öğreteninizdir buyuruyordun.Şimdi öyle kimseler var ki Kur'an'a değer bile vermiyor.Amerikan askerleri Kur'an'ın sayfalarına ateş ediyor.
"Müslüman, müslümanın kardeşidir..." buyuruyordun.Kardeş kardeşin canına kıyar mı,kardeş kardeşin malını çalar mı Ya Resulallah?"Şu anda öyle şeyler oluyor ki nasıl anlatacağımı bilemiyorum.Maalesef Müslümanların düşmanları ile bir olup Müslüman kardeşlerimize zarar veriyoruz.Komşusu açken tok yatan bizden değildir" buyuruyordun.Şimdi insanlar komşusu açlıktan ölse bile tok yatıyor.Hem de hiç içleri acımıyor.Sen olsaydın böyle mi olurdu Ya Resulallah?
Ah keşke herkes seni örnek alsaydı. Herkes senin izinden yürüseydi. Kimsenin canı yanmazdı çocuklar ağlamaz,yetimler unutulmazdı.Seni çok özledim Ya Resulallah.Nerdesin? Keşke geri gelebilsen ışığınla yol gösterebilsen.
En kısa zamanda ziyaretine gelmek istiyorum ama buna cesaretim yok. Çünkü gelip ne anlatacağımı bilemiyorum. Bize bıraktığın mirasına sahip çıkamadık. Hadislerin inkar ediliyor, Kur?an-ı Kerim yanlış yorumlanıyor hatta kelimeyi tevhidden ismin bile çıkarılmaya çalışılıyor? sen olmasan da olurmuş? öyle diyorlar. Sesimi bile çıkaramıyorum. Olan biteni sadece izlemekle kalıyorum. Buna çok üzülüyorum ve gözyaşlarıma hakim olamıyorum.
Ben 10 yaşında bir kız çocuğuyum elimden bir şey gelmiyor. Sadece büyüklerimin bir an önce kendine gelip sana ve bıraktıklarına sahip çıkması için dua ediyorum.
Fatıma Kepekçi
Alemlerin Sevgilisi Canım Peygamberim!
Seni görmek tanımak isterdim ama olmadı göremedim. Ancak seni öğrendiklerimle tanıyorum ve Allah `a şükrediyorum. Çok zor bir dönemde dünyaya teşrif ettiniz alemlere rahmet, gönüllere taht kurdunuz. Yetimin babası, güçsüzün koruyucusu, insanlığın rehberi oldunuz. Cahiliye dönemi karanlıktı. Kız çocukları diri diri toprağa gömülüyor, insanlar mal gibi alınıp satılıyor, kadına hiç değer verilmiyordu.İnsanlık sizinle değer buldu Bütün kainat seviniyordu.Kainatın efendisi,göklerin resulü gelmişti.Allah-u Teâlâ "Sen olmasan alemleri yaratmazdım buyuruyordu".Dünyaya gelmen ne büyük bir sevinçti Ya Resulallah.
Ama şimdi sen yoksun. Yetimin hakkı yeniyor.Sokak kaldırımlarında ağlayan biçare çocukların başını okşayan yok.Aksine her geçen bir tekme atıyor!Ya Resulallah sen "Sizin en hayırlınız Kur'an'ı öğrenip öğreteninizdir buyuruyordun.Şimdi öyle kimseler var ki Kur'an'a değer bile vermiyor.Amerikan askerleri Kur'an'ın sayfalarına ateş ediyor.
"Müslüman, müslümanın kardeşidir..." buyuruyordun.Kardeş kardeşin canına kıyar mı,kardeş kardeşin malını çalar mı Ya Resulallah?"Şu anda öyle şeyler oluyor ki nasıl anlatacağımı bilemiyorum.Maalesef Müslümanların düşmanları ile bir olup Müslüman kardeşlerimize zarar veriyoruz.Komşusu açken tok yatan bizden değildir" buyuruyordun.Şimdi insanlar komşusu açlıktan ölse bile tok yatıyor.Hem de hiç içleri acımıyor.Sen olsaydın böyle mi olurdu Ya Resulallah?
Ah keşke herkes seni örnek alsaydı. Herkes senin izinden yürüseydi. Kimsenin canı yanmazdı çocuklar ağlamaz,yetimler unutulmazdı.Seni çok özledim Ya Resulallah.Nerdesin? Keşke geri gelebilsen ışığınla yol gösterebilsen.
En kısa zamanda ziyaretine gelmek istiyorum ama buna cesaretim yok. Çünkü gelip ne anlatacağımı bilemiyorum. Bize bıraktığın mirasına sahip çıkamadık. Hadislerin inkar ediliyor, Kur?an-ı Kerim yanlış yorumlanıyor hatta kelimeyi tevhidden ismin bile çıkarılmaya çalışılıyor? sen olmasan da olurmuş? öyle diyorlar. Sesimi bile çıkaramıyorum. Olan biteni sadece izlemekle kalıyorum. Buna çok üzülüyorum ve gözyaşlarıma hakim olamıyorum.
Ben 10 yaşında bir kız çocuğuyum elimden bir şey gelmiyor. Sadece büyüklerimin bir an önce kendine gelip sana ve bıraktıklarına sahip çıkması için dua ediyorum.
Fatıma Kepekçi







